• Gå direkte til primær navigation
  • Skip til indhold
  • Gå direkte til primær sidebar
  • Gå direkte til footer

Masanga Hospital

Helping the people of Sierra Leone

  • Om
    • Baggrunden
    • Foreningen Masanga DK
    • Om Masanga, Tonkolili og Sierra Leone
    • Den danske bestyrelse
    • Den internationale bestyrelse
      • Sierra Leonean Adventists Abroad (SLAA)
      • Masanga NL
      • CapaCare, Norge
      • Masanga UK
    • Dokumenter
  • More for Masanga
  • Projektet
    • Masanga Hospitalet
    • Tonkolili District College
    • Business
    • Masanga Fysioterapi
      • Om Masanga Fysioterapi
      • Vision, mission og værdier
      • Patienthistorie
      • Bacheloruddannelsen i Fysioterapi
      • Bliv frivillig
      • Støt Masanga Fysioterapi
      • Samarbejdspartnere
      • Kontakt Masanga Fysioterapi
    • Øjenklinik
    • Masanga Outreach
      • Om Masanga Outreach
      • Sådan arbejder vi
      • Bliv frivillig
    • Farmaceuter uden Grænser
    • Sponsorbarnsprojektet
      • Om sponsorbarnsprojektet
      • Sådan bruger vi dit bidrag
      • Kontakt os
  • Støt os
    • Bliv medlem
    • Støt én gang
    • Støt fast
    • Doner arv
    • Støt sundhedspersonale
    • Støt skolebørn
    • Book et foredrag
    • Støt via partner
    • Køb Masangaprodukter
    • Skattefradrag
  • Bliv Frivillig
    • Bliv frivillig i Danmark
    • Frivillig læge
    • Frivillig sygeplejeske eller jordemoder
    • Frivillig til sygehusapoteket
    • Frivillig fysioterapeut
    • Andre professioner
  • Partnere
    • Donorer
    • Samarbejdspartnere
  • Masanga Runners
    • Opret bruger
    • Samarbejdspartnere
    • Masanga Runners T-shirt
  • Nyheder

Greenspeak / Masanga samarbejde – en bruger fortæller

19. oktober 2015 af Sara Thordal Jensen Skriv kommentar

Masanga og Greenspeak Mobil har indgået et samarbejde. Som tilknyttet projekt har mobilkunderne hos Greenspeak mulighed for at donere penge til Masanga projektet via deres abonnement. Vi har talt med en kunden (og Masanga entusiasten) Susanne Haas:

Med dine egne ord, hvad er Greenspeak og hvordan fungerer det? Greenspeak er en mulighed for at gøre lidt godt via sit telefon abonnement – en udgift man jo alligevel har. Selskabet er non-for profit, hvilket betyder at de har en række organisationer tilknyttet som man kan vælge at donere sin sign-on bonus på 100 kroner til. At organisationen rent faktisk får disse 100 kroner kræver dog, at man forbliver kunde hos Greenspeak i min. 6 måneder. Det er nu heller ikke så svært, for hvert kvartal afholdes der afstemning blandt kunderne om, hvilken af de tilknyttede organisationer det pågældende kvartals eventuelle overskud skal gå til.

Hvor længe har du været Greenspeak kunde? Det tager jo lidt tid sådan af afmelde og skifte – ikke at jeg mærkede noget til det – det klarede Greenspeak upåklageligt. Men det betyder, at jeg jo nok kun har været kunde i 1-2 måneder selvom jeg tilmeldte mig allerede over sommeren.

Hvorfor valgte du at skifte fra tidligere udbyder? Det var nemt! Her er en mulighed for at støtte Masanga via en udgift jeg allerede har (og som ovenikøbet her var billigere end min tidligere udbyder) og jeg kan godt lide selskaber med stærk social profil der vil noget andet og tænker forretningsmodellerne om til alles fordel. Og så har de jo lavet en kanon præsentationsvideo om Masanga som man falder pladask for.

Hvad lægger du vægt på når du vælger serviceudbyder? At det er nemt, at det fungerer, at de udbyder de services jeg ønsker til den rigtige pris og at der er god dækning. Jeg synes alle mine kriterier er opfyldt hos Greenspeak.

Hvad har fordelene været for dig? Fordelene for mig er, at jeg nu har et billigere abonnement (som de allerede gratis har upgraderet i den korte tid jeg har været kunde) samtidig med at jeg får lov at støtte verdens mindste projekt med verdens største vision og dette gode initiativ i det hele taget.

Har du prøvet at være med til en afstemning endnu? Nej, ikke endnu. Som jeg har forstået det afholdes disse hver tredje måned og man skal vist, for at være stemmeberettiget, have været kunde i mere end 3 måneder eller noget i den stil.

Har du anbefalet andre at skifte til Greenspeak? Jeg anbefaler det til alle. Det er klart jeg med mit engagement i Masanga er en farvet bruger, så jeg synes det er rart både at være en oprigtigt tilfreds kunde og Masanga entusiast og ikke kun det sidste. Jeg mener helt ærligt, at dette vil være en win-win for de fleste: godt og konkurrence dygtigt abonnement til kunden og penge og eksponering til Masanga (eller et af de andre gode projekter tilknyttet, hvis det nu skulle være). Come Join!!

Kategori: Samarbejdspartnere Emne: Greenspeak, Mobil, partnerskab, støt et projekt, støtteprojekt, virksomhedssamarbejde

Skriv en kommentar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Final programme – Symposium 9.marts. “From Turmoil to Sustainability”

5. marts 2018 af Peter Bo Jørgensen

Seneste nyhedsbreve

December 2018
August 2018
Marts 2018
December 2017
Maj 2017
Marts 2017
December 2016
November 2016
Juli 2016
Maj 2016
December 2015
August 2015

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i vores arbejde

Støt én gang

Støt fast

Støt via partner

Køb Masangaprodukter

Recent Posts

  • Læs om landsbyerne Outreach DK arbejder i.
  • Ordinær Generalforsamling i Masanga DK 2021
  • Pressemeddelelse fra Masanga DK
  • Symposium: Reaching the hard-to-reach. Sexual and reproductive health and rights in rural populations
  • Masanga hospital kåret til landets reneste distrikts hospital

Om os

Masanga DK er initiativtager bag Masanga projektet. Vi genopbygger et hospital i byen Masanga, vi laver virksomheder og uddanner lokalbefolkningen. Her igennem skaber vi vækst, udvikling og bæredygtig sundhed.

Læs mere

Privatlivspolitik

Cookiepolitik

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og følg med i vores arbejde

© 2021 Masanga DK | c/o Kirurgisk Klinik, Dalbergstrøget 7, DK-2630 Taastrup | masanga@masanga.dk | Bank: 5471-8068862 | CVR: 29996148